دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

اعطای تسهیلات استعداددرخشان به دانشجویان برگزیده المپیاد علمی

معاون آموزشی وزارت بهداشت از اعطای تسهیلات استعداد درخشان به دانشجویان برگزیده نخستین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد. دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشجویانی که در این دوره از المپیاد برگزیده شده اند از مزایایی که برای دانشجویان استعداد درخشان در آیین نامه مربوطه به این دانشجویان وجود دارد، بهره مند می شوند.

رئیس شورای عالی نخستین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور با اشاره به برگزاری نخستین دوره این المپیاد در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از استقبال خوب دانشجویان و اعضای هیئت علمی علوم پزشکی و نتایج جالب توجه این مسابقه علمی خبر داد. وی گفت: با وجود اینکه بسیاری از افراد در انتظار کسب رده های بالای المپیاد از سوی دانشجویان دانشگاههای بزرگ بودند اما نفرات برتر از دانشگاههای علوم پزشکی تیپ دو و سه هستند.

عین اللهی خاطرنشان کرد: این موضوع پاسخی برای افرادی است که اعتقاد دارند نیازی به وجود دانشگاههای علوم پزشکی در استانهای محروم نیست. کسب رتبه های برتر از سوی دانشجویان این مناطق نشان داده است که توزیع مناسب آموزش عالی می تواند به توانمندی بهتر دانشجویان علوم پزشکی کمک کند. وی اضافه کرد: دانشجویان علوم پزشکی با این المپیاد آشنایی پیدا کرده اند و سال آینده با آمادگی هر چه بیشتر در آن شرکت می کنند.منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد