دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

جزئیات کامل شهریه واحدهای بین الملل علوم پزشکی/ پزشک 80 میلیونی!

دانشگاه علوم پزشکی دارای واحدهای بین المللی در مناطق آزاد تجاری و یا ویژه اقتصادی هستند که با دریافت شهریه به تربیت دانشجو از مقطع لیسانس تا دکتری می پردازند به طوری که برای پزشک شدن در این واحدها حداقل باید 80 میلیون تومان شهریه پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر 12 دانشگاه علوم پزشکی دارای واحدهای بین المللی در مناطق آزاد تجاری و یا ویژه اقتصادی هستند که در هر کدام از این واحدها رشته هایی در مقاطع کارشناسی تا دکتری حرفه ای بر اساس ضوابط وزارت بهداشت ارائه می شود.

واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس در قشم، واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در قشم، واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کیش، واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کیش، واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ارس، واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در آبادان، واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در چابهار، واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بندر انزلی، واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بم، واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج، واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر و واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد در منطقه احمدآباد ایجاد شده اند.

ضوابط پذیرش دانشجو در واحد بین الملل دانشگاههای علوم پزشکی در رشته های دکتری حرفه ای پزشکی و دندانپزشکی شامل دارا بودن حداقل معدل کتبی 16 برای دیپلم، مجاز بودن به انتخاب رشته در دوره های روزانه آزمون سراسری، توانایی زبان انگلیسی در هنگام مصاحبه و قادر بودن به پرداخت شهریه دانشگاه است.

پذیرش دانشجو در این واحدها به صورت نیمه متمرکز است و پس از اعلام اسامی به میزان پنج برابر ظرفیت توسط سازمان سنجش از میان معرفی شدگان جهت انجام مصاحبه دعوت به عمل می آید. همچنین پذیرش دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد نیز از میان پذیرفته نشدگان آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی در تابستان هر سال انجام می گیرد. منبع متن کامل با جزئیات بیشتر را از منبع اصلی بخوانید.

نظرات 2 + ارسال نظر
یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 10:21 ب.ظ

برن خارج سنگین تر هست!

نگین دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.sahmeman23.blogfa.com

سلام...من قبولی داروسازی دانشگاه بین الملل ارس هستم می خوام برم دندانپزشکی کلاسامون هنوز شروع نشده نمره و معدل لازمم واسه دندان دارم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟ تو تبریز کسی منو راهنمایی نمی کنه حتی معاونت آموزشی!!!! لطفا جواب سوالمو به طور خصوصی تو نظرات وبلاگم بذارین و یا تو وبلاگ خودتون بذارین می خونم.با تشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد