دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

اجرای لیزینگ لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی/ اعطای وام خرید کالا

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اجرای طرح لیزینگ لپ تاپ برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: این طرح در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و مذاکرات اولیه با شرکت های معتبر انجام گرفته است.

دکتر فرهاد جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طرح لیزینگ لپ تاپ در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت بررسی شد و در حال حاضر مذاکرات اولیه با شرکتهای مختلفی که می توانند این کالا را برای دانشجویان تامین کنند انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: قراردادهای این موضوع از یک سو با دانشگاه و از سوی دیگر با صندوق رفاه دانشجویان بسته می شود و تعهداتی دیده شده است که در صورت تامین آن دانشجویان می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

جعفری یادآور شد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در عین حال وام خرید کالاهای آموزشی و کمک آموزشی را به مبلغ یک میلیون ریال در اختیار دانشجویان قرار می دهد.وی اضافه کرد: در حال حاضر صندوق آمادگی پوشش کامل تقاضای دانشجویان را برای تامین کالاهای آموزشی و کمک آموزشی دارد و دانشجویان می توانند از کمک صندوق برای خریداری این کالاها بهره مند شوند.منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
negar شنبه 13 مهر 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد