دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمونهای پزشکی منصوب شد

دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر محمدعلی محققی را به عنوان عضو و رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس فصل اول آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری که مصوب مجلس شورای اسلامی است، آزمون سراسری عبارت از کلیه آزمونهایی است که جنبه ملی و همگانی دارند و توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

بر اساس فصل دوم این آیین نامه برای رسیدگی به تخلفات آزمونهای سراسری هیئت های بدوی و تجدید نظر تشکل می شوند و مسئولیت رسیدگی به تخلفات در آزمونها را بر عهده دارند. جلسات این هیئت ها با حضور حداقل سه نفر از اعضاء رسمیت می یابد و تصمیمات اتخاذ شده در هر حال با سه رای معتبر و قابل اجرا خواهد بود.

رسیدگی به تخلفات در آزمونهای موضوع این قانون در ابتدا با هیئت های بدوی است. تصمیم هیئت های بدوی قطعی و از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا است و دبیرخانه هیئت تجدید نظر در سازمان سنجش آموزش کشور مستقر است.

دکتر محققی معاونت آموزشی وزارت بهداشت را نیز بر عهده دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد