دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

برگزیدگان اولین المپیاد علمی علوم پزشکی کشور معرفی شدند

اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور با معرفی 18 دانشجو و تیم دانشگاهی به عنوان برگزیدگان نهایی این دوره از المپیاد به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار مهر، اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در روزهای دوم تا هشتم مردادماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد و روز گذشته با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

در حیطه استدلال بالینی در بخش انفرادی مهنا کاظم پور از دانشگاه آزاد اسلامی، مهرنوش بدخش از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و نوید عبدی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در همین حیطه نیز در بخش تیم های دانشگاهی دانشگاه شاهد، آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی کردستان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در حیطه تفکرعلمی در علوم پایه، در بخش انفرادی محمد تقوایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، لیدا غفوری از دانشگاه علوم پزشکی تهران و عاطفه محمدجعفری از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در همین حیطه نیز در بخش تیم های دانشگاهی دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، تهران و زنجان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در حیطه مدیریت در نظام سلامت در بخش انفرادی کوثر هدایت از دانشگاه علوم شهیدبهشتی، قاسم سعیدی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و امیر مومنی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در همین حیطه نیز در بخش تیم های دانشگاهی دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، تبریز و شهیدبهشتی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. دانشجویان برگزیده دانشگاه ها پس از راه یافتن به مرحله کشوری در سه حیطه استدلال بالینی، تفکرعلمی در علوم پایه، مدیریت در نظام سلامت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شناسایی افراد متعهد، جهت دهی به فعالیت علمی فوق برنامه، تشویق و ترغیب افراد مستعد علمی، ایجاد روحیه و نشاط علمی و تلاش در جهت جنبش نرم افزاری و رسیدن به چشم انداز 20 ساله از اهداف برگزاری این المپیاد بود و دانشجویان سال سوم و بالاتر کلیه رشته های علوم پزشکی با شرط معدل می توانستند در این المپیاد شرکت کنند.منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد