دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

معرفی دانشگاههای راه یافته به مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویان

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از راهیابی 18 تیم دانشگاهی به مرحله نهایی نخستین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: نفرات و تیمهای برتر این رقابت علمی فردا پنجشنبه در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.

دکتر غلامرضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نخستین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از روز دو مرداد آغاز به کار کرده است و فردا 8 مرداد با معرفی برترینها در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کار خود پایان می دهد. وی یادآور شد: در حال حاضر در سه حیطه سنجش علوم پایه، ‌استدلال بالینی و مدیریت در نظام سلامت 18 تیم دانشگاهی به مرحله نهایی راه یافته اند.

حسن زاده خاطرنشان کرد: در حیطه سنجش علوم پایه تیمهای دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، جهرم، زنجان، شیراز و اصفهان، در حیطه ‌استدلال بالینی تیم های دانشگاه های علوم پزشکی لرستان، کردستان، زاهدان، آزاد اسلامی، قزوین و شاهد و در حیطه مدیریت در نظام سلامت نیز تیم های دانشگاه های علوم پزشکی قزوین، تهران، تبریز، شهیدبهشتی، یزد و اصفهان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

دبیر نخستین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی اضافه کرد: در این دوره 219 دانشجوی دختر و 140 دانشجوی پسر به همراه 88 عضو هیئت علمی در قالب سرپرست و همراهان تیم ها شرکت کرده اند و سه نفر در هر حیطه به نفرات اول تا سوم و سه تیم در هر حیطه به عنوان تیم های اول تا سوم معرفی می شوند.منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
حسینی پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 07:03 ق.ظ http://hosaini.blogsky.com

یکی ازشگرد های موفقیت در زندگی آن است که بتوانیم برای مدتی ولو کوتاه قضایا را ازدید دیگران ببینیم . و یا در ذهن جای خودرا با موقعیت طرف مقابل عوض نماییم ، وبا چشم او به مسأله نگاه کنیم...
برایتان آرزوی سعادت وسلامت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد