دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

برگزاری المپیادعلمی دانشجویان علوم پزشکی منطقه مدیترانه شرقی

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: برنامه ریزیهای لازم برای برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منطقه مدیترانه شرقی در ایران در سال آینده انجام شده است. دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور هفته آینده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود و اکنون تمامی دانشگاهها نفرات منتخب خود را برای حضور در المپیاد کشوری آماده می کنند. وی خاطرنشان کرد: گروه هیئت علمی المپیاد از چند ماه پیش جلسات خود را آغاز کرد و با اعلام دستورالعمل برگزاری المپیاد در مرحله دانشگاهی، همه دانشگاههای علوم پزشکی مرحله اول را برگزار کردند و پس از آزمون افراد منتخب به مرحله کشوری معرفی شدند که در المپیاد کشوری به رقابت می پردازند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تسهیلاتی که برای برگزیدگان این المپیاد درنظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: با بنیاد ملی نخبگان هماهنگیهایی صورت گرفته که برگزیدگان این المپیاد علمی از تسهیلات آموزشی از جمله ادامه تحصیل، سربازی و غیره بهره مند شوند. وی با اشاره به برنامه ریزیهای صورت گرفته برای برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی به صورت بین المللی گفت: برنامه ریزیهایی صورت گرفته تا این المپیاد در سال آینده به صورت بین المللی برگزار شود.

عین اللهی یادآور شد: امیدواریم در سال آینده المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منطقه مدیترانه شرقی را برگزار کنیم و اگر کشورهای دیگر آمادگی داشتند که در این امتحانات شرکت کنند در صورت موفقیت در آزمونها برای آنها تسهیلاتی از جمله تسهیلات ادامه تحصیل فراهم خواهیم کرد. وی یکی از اهداف برگزاری اولین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی را در راستای توجه هرچه بیشتر به دانشجویان استعدادهای درخشان برشمرد و به مهر گفت: در حال حاضر واحدهای استعدادهای درخشان در همه دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی ایجاد شده اند، دو آیین نامه حمایتی در این راستا به تصویب رسید و همچنین دو دوره دانشجویان استعداد درخشان بدون آزمون در مقاطع بالاتر پذیرفته شدند. مجموعه این فعالیت موجب شده تا این گروه از دانشجویان به کار تحقیقاتی و آموزشی بیش از گذشته علاقمند شوند. منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
zahra پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

salam 2ktor
heif shod!!!ma ke hanuz olumpayero rad nakardim..shamele ma nemishe!!!
webloge mofidi darin.
movafagh bashin.

سلام خانم دکتر نگران نباش چشم به هم بزنی میرسی
ممنون که سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد