دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

کسی میدونه دستیاری پزشکی اعزام به سوریه دیگه چیه؟

سلام. امروز سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کلید سوالات آزمون دستیاری پزشکی اعزام سوریه رو منتشر کرده که میتونید از اینجا ببینید. من شخصا تا حالا راجع به این آزمون چیزی نشنیده بودم و توی تقویم آزمونهایی هم که وزارت بهداشت برگزار می‌کنه اسمی از همچین آزمونی نبود تنها چیزی که از دستیاری توی سوریه تو ذهنم بود اینه که یه دوستی دارم که تازه باهاش آشنا شدم که میگفت رزیدنت اورولوژی توی سوریه هست و تابستونا چون کلا تعطیل هستن اومده ایران استراحت کنه! من در همین حد شنیده بودم از دوستان لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره بگه که ما هم روشن بشیم! خدا رو چه دیدید شاید علاقمند شدیم بریم سوریه!

پرهام عزیز خواسته بود نمره آخرین نفرات قبولی پارسال رو بذارم ولی باید به دوست خوبم بگم که اطلاعاتی که من در این مورد دارم کلا به 40-50 مورد هم نمیرسه تازه اونایی هم که گفتن، خبر دارم بعضیاشون سهمیه داشتن و نمرشونو متناسب با سهمیشون بالا بردن و اعلام کردن تا کسی نفهمه واسه همین اولا این اطلاعات چندان موثق نیست ثانیا شما نمره آخرین نفرات قبول شده رو خواسته بودی که من ندارم این اطلاعات رو متأسفانه وزارت باد (بهداشت، آموزش پزشکی و درمان!!) بعد از آزمون دستیاری سال بعد اعلام میکنه تازه اونم فقط مال سهمیه آزادی‌ها نه نمرات نخبگان مدیر و سایرین رو. راستی یادم باشه یه مطلب جالب رو مستقیما از قول یکی از کارشناسان دبیرخانه تخصصی آموزش پزشکی در مورد نحوه پرکردن سهمیه‌ها براتون بگم که مطمئنم کف می‌کنید و متوجه میشید که چی میشه یه دفعه مثلا هر سه نفر ظرفیت قلب و گوش و حلق و بینی و رادیولوژی و جراحی یزد با سهمیه پر میشه اتفاقی که همین امسال افتاد اگه یادم رفت یادم بندازین. به هرحال من از پرهام عزیز که از دست من ناراحت هم شده عذرخواهی می‌کنم امیدوارم توضیحاتم کافی بوده باشه در مورد دستیاری سوریه یادتون نره نظر بدین.ممنون

نظرات 1 + ارسال نظر
... یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام
لمیدوارم حالتون خوب باشه..
من شنیدم که کسانی که برای دستیاری پزشکی به سوریه می روند ..بعد از 2 سال و با یک ازمون وروزدی می توانند در یکی از دانشگاههای ایران تحصیل کنند..ایا اطلاعات من درست است؟ممنون می شوم پاسخ دهید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد