دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

گاف کروبی و موسوی بدتر بود یا احمدی نژاد؟

سلام 

قرار نبود در این وبلاگ بحث سیاسی بشه ولی گاهی اونقدر یه عده سعی می‌کنن با همه امکانات تبلیغاتی و رسانه‌ای خودشون جو مظلوم نمایی و تخریب طرف مقابل راه بندازن که آدم دلش میسوزه از یه طرف خدا رو شکر می‌کنم که توده مردم ما و اونایی که همیشه تصمیم گیر اصلی و تعیین کننده نهایی انتخابات هستن (منظورم اقشار متوسط و زحمتکش جامعه هست) اصلا فرصت خوندن این جوسازیها رو ندارن از طرف دیگه از اینکه نخبگان و افراد تحصیلکرده جامعه هدف این دروغپردازیها هستند تاسف می‌خورم 

مناظره دیشب رو دیدید به نظر من همین یک مناظره برای نمایش اوج مظلومیت دکتر احمدی نژاد کافی بود دو طرف به جای اینکه طبق قانون مناظره به نقد عملکرد هم بپردازند متحد با هم به دولت و شخص رئیس جمهور حمله کردند آیا این خودش قانون گریزی نیست؟! شما اگر به قول خودتون پا از حیطه قانون فراتر نمی‌ذارین چرا قانون مناظره رو زیر پا میذارین اونم نه یک بار بلکه در تمام ۴۵ دقیقه وقت مناظره! و وقتی هم کسی که توی این چند شب واقعا بی‌طرفی خودشو نشون داد بهتون تذکر میده آنچنان با تشر باهاش برخورد می‌کنید که انگار از رقیبتون دفاع کرده. 

چیزی که امروز تیتر اصلی سایتها و نشریات خبری طیف مخالف شده و از اون به عنوان گاف احمدی نژاد نام بردن اگر چه قابل تامله ولی اگه شما به مناظره همون شب برگردید می‌بینید که گاف جناب شیخ از اون بزرگتر بود اونم وقتی که با کلی آب و تاب عکسی رو نشون داد که رئیس جمهور با سران برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس زیر اون عکس نشسته بودن و ادعا کرد که احمدی نژاد زیر عکسی نشسته که روش نوشته خلیج عربی! وقتی احمدی نژاد جواب دندان شکن شیخ رو داد از خوشحالی به هوا پریدم و به نظرم اومد این گاف بزرگ فردا سوژه خنده توی همه رسانه ها میشه ولی دیدیم همه اون اشتباه احمدی نژاد رو دست گرفتن و انگار نه انگار که چه سوتی بزرگی از طرف شیخ اتفاق افتاد! 

روی عکس نوشته بود« الدول الخلیج العربیه» اگه کسی کمی عربی بلد باشه متوجه میشه که الدول جمع مکسر و در حکم مفرد مونثه و الخلیج مذکره و صفتش مذکر میاد در اینجا الدول الخلیج العربیه به معنی دولتهای عربی حاشیه خلیج (همیشه فارس) هست نه دولتهای حاشیه خلیج عربی!! که اگه اینطور بود باید الدول الخلیج العربی میومد! 

   

خودتون می‌دونید که زبان عربی درس اصلی و بنیادی توی حوزه هست و طلبه ای که عربی ندونه مثل پزشکیه که آناتومی یا فیزیولوژی بلد نیست تازه این قانون عربی رو بچه دبیرستانی هم خونده همونطور که آقای احمدی نژاد هم که ازش خیلی انتظار نمی‌رفت بلد باشه می‌دونست حالا این گاف بزرگتره یا اشتباه احمدی نژاد هرچند اونو هنوز باید بیاد توضیح بده شاید واقعا اعتماد ملی بوده و اینا به دروغ اعتماد جا زدن تازه گیریم بوده وقتی شما چشمتونو روی فضاحت نامزد خودتون می‌بندین چرا اشتباه رقیبتون رو اینقدر بزرگ می‌کنید؟! 

من قبلا آقای موسوی رو شخصیت موجهی می‌دونستم الان هم میدونم ولی اینو هم می‌دونم که آدم باید ببینه چه کسانی از کی حمایت می‌کنن وقتی توی خیابون می‌بینی فردی عکس آقای موسوی رو به ماشینش چسبونده و سر تا پاشو سبز آویزون کرده و آهنگهای آنچنانی که مغز آدم سوت می‌کشه گذاشته و با کمال تاسف برای خانمهای کنار خیابون بوق و چشمک میزنه چه تصوری برات ایجاد میشه؟ اینا به چه امیدی به آقای موسوی رای میدن؟ چه شباهتی بین این دو طرز فکر هست؟ وقتی توی ستاد آقای موسوی مقابل منزل ما تا صبح یه عده دختر و پسر موسیقی مبتذل غربی گذاشتن و به اصطلاح خودشون تبلیغات می‌کنن آیا نباید تاسف خورد؟ 

هرچند از آقای احمدی نژاد هم گله هایی دارم ولی باز می‌دونم که توی این ۴ سال چیزی برای خودش نخواسته و هر کاری کرده به خاطر مردم و آبرو و عزت ایران بوده و همین گواه که امروز اقشار مستضعف جامعه ازش حمایت می‌کنن به نظرم بزرگترین سند افتخارشه اگه هم اشتباهی بوده که حتما بوده باید گذاشت پای اینکه هیچ شخص یا دولتی عاری از خطا نبوده و اگه دولتهای قبل بیشتر خطا نکرده باشن مسلما کمتر نبوده. 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

آقای دکتر محسن، هم-دانشگاهی عزیز، من تعجب می کنم!!!
من از شما می پرسم چه فرقی بین "خلیج" و "خلیج عربی" هست؟!!!
"خلیج فارس" درسته نه" خلیج"!
وقتی "خلیج" رو بپذیریم در واقع "خلیج عربی" رو پذیرفته ایم و پذیرفته ایم که نام این خلیج، "خلیج فارس" نیست.

دوست خوب من
من هم قبول دارم که واژه خلیج جعلیست ولی همونطور که اساتید زبان شناس هم گفتند این عبارت به دلیل اینکه دو صفت متضاد را در بر میگیرد یعنی العربیه و الفارسی باید دنبال هم بیاید میتوان یکی را حذف کرد و صفت مهمتر را گذاشت که همان کشورهای عربی است و به معنی نقض نام اصلی خلیج فارس نیست
ضمنا بهتر است این مطلب را هم از لینک اصلی آن بخوانید:
گفتنی است برخلاف ادعاهای مشابه، احمدی‌نژاد تنها رئیس جمهوری است که حاضر نشد دربرابر شائبه یک مقام عالی‌رتبه عربی درباره این اسم سکوت کند.

امیر قطر زمانی که در سفر به ایران از خلیج فارس با عنوان جعلی "خلیج" نام برد ، با واکنش سریع احمدی‌نژاد روبرو شد. وی در برابر خبرنگاران هم بدون در نظر گرفتن تعارفات سیاسی-دیپلماتیک این موضوع را به وی گوشزد کرد که خلیج فارس تنها یک نام دارد و آن هم "خلیج فارس" است.
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=30169

[ بدون نام ] دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 06:42 ب.ظ

آفرین بر شما دکتر محسن عزیز.
خوب مطلب رو باز کردی و همچنین پاسخ قانع کننده ایی به دوستی که انتقاد کرد.
من واقعا موندم چرا بعضی از دوستان فقط از روی تعصب و احساسات طرفداری می کنند در حالیکه اگر صحبتها رو گوش بدن خودشون هم به درستی صحبت دکتر پی میبرند.
البته روش اون دانه درشتها در این جریان قابل فهمه چون منافعشون به خطر افتاده و به هر نحوی شده می خاون جلوی رییس جمهور شدن دکتر رو بگیرند اما این دوستان کارشون عجیبه!!
ناسلامتی مثلا ما قشر تحصیل کرده ایم!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 07:22 ق.ظ

سلام دکترمحسن جان ..اگه ممکنه منوراهنمایی کنیدتاکتابهای تکات برتر روجگونه تهیه کنم؟من تو یه شهرستان دور افتاده هستم...اگه شماره تلفن موسسه یا انتشاراتی را بدین ممنونم.البته تو سایت پروانه دانش رفتم نتونستم آدرس یا تلفنی پیداکنم...........ممنونم

سلام دوست من
۰۲۱-۸۸۹۷۴۱۴۷
۸۸۹۷۱۲۷۹

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 02:38 ب.ظ

شاخص فلاکت در ایران٬ شمار احمقهایی است که بعد از چهارسال فریبها و دروغهای محمود بیشرم و از خدا بیخبر رو باور میکنن. شاخص فلاکت٬ رقم مردان و زنان نادان و بی مغزیه که از کور و کر بدترن... از چهارپایان بدتر و گمراهترن صم بکم عمی فهم لا یسمعون/ لا یبصرون/ لا یشعرون/ اولئک کالانعام بل هم اضل!!!

شاخص فلاکت٬ شمار احمقهایی است که در روز روشن پشت سر آدم بی بصیرت و بیدین و کوردل و بی وجدانی به اسم ابلهی نژاد می ایستن و اسم ننگینشو فریاد میزنن و براش در نهایت حماقت هلهله سرمیدن و حمایتش میکنن.. اینه شاخص فلاکت ایران در قرن بیست و یک میلادی٬ نه الزاما اون شاخص فلاکتی که محسن رضایی (البته با شهامت و مردانگی) بهش اشاره کرد.
/

با سلام و آرزوی صبر جزیل برای شما
پیشنهاد می‌کنم پس فردا که متوجه خواهید شد شمار احمقهای این مملکت (به قول شما) از شمار عقلایی مثل جنابعالی بیشتر است بیش از این تحمل ننموده و کاسه کوسه خود را جمع کنید و به جایی بروید که در سطح خودتان باشند مطمئن باشید فرار مغزهایی مثل شما هیچ آسیبی به این مملکت خواهد زد. از اینکه به وبلاگ من سر زدید ممنونم.

یک هم دانشگاهی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

دکتر محسن چرا به احمدی نژاد رای می دید؟
خیلی دلم میخواد بدونم چرا یک پزشک فارغ التحصیل دانشگاه تهران که به احتمال زیاد فردی باهوشه طرفدار احمدی نژاده!
خدا رو چه دیدید، شاید من هم قانع شدم و به احمدی نژاد رای دادم!

سلام به هم دانشگاهی عزیزم
ممنونم که وبلاگ منو لایق دونستید و نظر دادین
متاسفانه من هم از آقای احمدی نژاد گله هایی دارم ولی در اوضاع فعلی و اتفاقاتی که افتاد به نظرم میون این ۴ نفر بازم بهترینه در واقع به روش رد گزینه به این انتخاب رسیدم!
امیدوارم شما برای انتخابتون به این روش متوسل نشده باشین!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 10:33 ب.ظ

نصر من الله و فتح قریب
مرگ بر این دولت مردم فریب

بینام پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

آقای دکتر میدونستید در کتابهای آموزس زبان منتشره انگلیس سالها ژیشتر از ریاست جمهوری احمدی نژاد از عبارت خلیج عربی نام برده میشه و حتی از ابن سینا به عنوان یک دانشمند عرب ؟ کسانی که این نکته رو پتک کردند باید سالها ژیش در صدد مقابله بر می اومدند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد