دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

جزئیات وامهای تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به سرانه وامهای سال تحصیلی 89 - 88 دانشجویان علوم پزشکی کشور از افزایش این سرانه ها خبر داد.

دکتر فرهاد جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سرانه وامها در سال تحصیلی جاری برای دانشجویان علوم پزشکی افزایش یافته است و دانشجویان می توانند از این وامها استفاده کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت دانشجویان مجرد وام تحصیلی ماهانه به مبلغ 300 هزار ریال و دانشجویان متاهل از این وام به مبلغ 450 هزار ریال به صورت ماهانه می توانند استفاده کنند. جعفری گفت: دانشجویان ممتاز و نمونه حداکثر تا سه برابر سرانه مصوب می توانند از وام تحصیلی استفاده کنند. وام مسکن دانشجویان مجرد نیز به مبلغ ماهانه 250 هزار ریال و وام مسکن برای دانشجویان متاهل نیز به مبلغ 500 هزار ریال تعیین شده است.

وی در خصوص وام ضروری برای دانشجویان علوم پزشکی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه صندوق مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال وام ضروری به دانشجویانی که در نتیجه رویدادی با مشکل مالی مواجه شوند داده می شود و دانشجویان نمونه و ممتاز می توانند حداکثر تا سه برابر از این وام استفاده کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت همچنین با اشاره به وام بیمه و سرانه آن مصوب هیئت وزیران یادآور شد: بر اساس این مصوبه متقاضیان به استثناء مقاطع تخصصی و دکتری تخصصی در طول تحصیل تحت پوشش این وام قرار می گیرند و 50 درصد حق بیمه توسط دانشگاه و 50 درصد دیگر توسط صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می شود که این بخش جزء بدهی دانشجویان محسوب خواهد شد.منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
باران جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.ghazalebaran87.blogfa.com

سلام اقا محسن
چرا تو وبلاگتون پرنده پر نمیزنه
پا شو بیا پیش من دور هم باشیم
یه چن تا شعرم بذار توش ملت لذت ببرن

مگه دستم بهت نرسه باران
صبر کن وقتی اومدم تو وبلاگت افشاگری کردم میفهمی یه من ماست چقدر کره داره!

محمد دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://daftarekhaterat.persianblog.ir

سلام دکتر
اینهمه رنگ سبز اونهم توی وبلاگ یه برادر ارزشی مثل شما واقعا بعیده! ؛دی
سعادتی شد یک شب کنار هم بودیم. خوش گذشت.
لنشالله به طور مفصل خدمت میرسیم.
یا علی.

negar پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد