دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

انتشار کلید آزمونهای علوم پایه و پیش کارورزی/ نتایج در 9 شهریور

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمونهای جامع علوم پایه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی همزمان با آزمون پیش کارورزی پزشکی از انتشار کلید آزمون خبر داد و گفت: نتایج نهایی 9 شهریور اعلام می شود.

کی قباد طاهرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این آزمون ها با حضور 4 هزار و 227 دانشجوی علوم پزشکی در روز پنجشنبه 29 مرداد برگزار شد. وی اضافه کرد: کلید اولیه سئوالات امتحان از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از ساعت 18 روز گذشته در قالب 8 دفترچه الف و ب آزمونهای پیش کارورزی رشته پزشکی، جامع علوم پایه پزشکی، جامع علوم پایه دندانپزشکی و جامع علوم پایه داروسازی منتشر شده است.

طاهرنژاد یادآور شد: یک هزار و 266 نفر از 35 دانشکده پزشکی در آزمون کارورزی، یک هزار و 246 دانشجو از 37 دانشکده پزشکی در چهل و یکمین دوره امتحان جامع علوم پایه پزشکی، 993 دانشجو از 19 دانشکده دندانپزشکی در سی و یکمین دوره امتحان جامع علوم پایه دندانپزشکی و 722 دانشجو از 14 دانشکده داروسازی در سی و دومین دوره امتحان جامع علوم پایه داروسازی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی آزمونهای پیش کارورزی در رشته پزشکی و جامع علوم پایه در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی روز 9 شهریور ماه سال جاری اعلام می شود و دانشجویان تا 12 شهریور فرصت دارند نسبت به اعلام نتایج اعتراض کنند.منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد