دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

پزشکانی که دامپزشک می شوند!!!

رکود در بازار پزشکی باعث تغییر شغل در این امر شریف شده است. به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان در حال حاضر 16 هزار پزشک بیکار در کشور وجود دارد که به دنبال کارهای غیر مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند.در این میان اخیرا گزارش شده است که تعداد زیادی از فارغ التحصیلان پزشکی به خاطر عدم وجود بازار کار، مطب های غیر رسمی دایر می کنند و به جای معاینه انسان به مداوای حیوان می پردازند.

 گزارش های رسیده حاکی از آن است که عدم نظارت دولت بر مطب های دام پزشکی باعث سوء استفاده برخی پزشکان در این بخش شده است. به عنوان مثال گفته می شود حق ویزیت یک سگ در مطب های خصوصی 30 هزار تومان است و یا عقیم کردن این حیوان تا 500 هزار تومان برای صاحب سگ هزینه دارد. از اینرو به دلیل سود آوری بالای این حرفه تعداد قابل توجهی از پزشکان به راه اندازی کلینیک های زیرزمینی درمان حیوانات روی آورده اند.منبع 

اینجانب ضمن احترام به نویسنده محترم این مطلب یادآور می‌شوم که شما و آنانی که به شما گزارش داده‌اند بسیار بیجا فرموده‌اند احتمالا دامپزشکان محترم اخیرا به علت بیکاری زایدالوصف خود رو به حرفه شریف خبرنگاری و گزارش سازی برای سایتهای مختلف و دریافت پورسانت آورده‌اند و از آنجا که از همان اول چشم دیدن پزشکان این مملکت را نداشته‌اند با اینچنین ادعاهایی عقده حقارت خود را تسلی می‌دهند اینجانب به عنوان یکی از پزشکان این مملکت به تمامی آن به ظاهر دوستان اعلام میکنم که چنین کارهایی لایق فقط خود شماست و چنین انگهایی ابدا در شان جامعه پزشکی نبوده و نخواهد بود امیدوارم دوستان عزیز و خوانندگان محترم از خواندن چنین توهینهایی به قشر پزشکی در این وبلاگ از بنده رنجیده خاطر نشده باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
sasan یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://sasan_lamborgini@yahoo.com

تو خیلی بیجا کردی راجع به دامپزشکا اظهار نظر کردی...
عقده حقارت هم تو داری که بلد نیستی احترام سایر اقشار رو نگه داری...
واقعا شرم دارم به کسایی تو با این افکار بگم دکتر...تو در حد سیکل هم نیستی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد