دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

برگزاری آزمون دانشنامه و گواهینامه تخصصی در21مرداد

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری آزمون دانشنامه و گواهینامه رشته های تخصصی پزشکی از برگزاری آزمون کتبی در 21 مرداد و آزمون شفاهی از 23 مرداد خبر داد.

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فرآیند اجرایی پنجاه و ششمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و بیست و هشتمین دوره آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی از روز گذشته آغاز شده است و آزمون کتبی در 21 مرداد در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: آزمون شفاهی رشته های تخصصی برای پذیرفته شدگان آزمون کتبی دانشنامه به شکل آسکی خواهد بود و داوطلبان در ایستگاه های طراحی شده آزمون خود را به انجام می رسانند. محققی یادآور شد: مقررات، کف نمرات و درصد نمرات مورد نیاز برای پذیرش در این آزمون ها همچون سال گذشته است و تغییری در آن حاصل نشده است. به گزارش مهر، کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه تخصصی و آزمون کتبی گواهینامه تخصصی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 19 و 20 مردادماه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توزیع می شود.منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
zahra سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام دکتر
ببخشید من اطلاعاتم کمه !!!
چند تا سوال داشتم؛آزمون دستیاری تخصصی چیه؟و برای تخصص همه باید در این آزمون شرکت کنند؟و تخصص چه گرایشهایی داره؟
ممنون

سلام خانم دکتر نگران نباش ما هم سن شما بودیم این چیزا رو نمیدونستیم
آزمون دستیاری تخصصی همون امتحان رزیدنتیه که برای ورود به دوره تخصص هست و ظاهرا هرکی بخواد رزیدنت بشه باید شرکت کنه مگه اینکه ...!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد