دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

نهمین المپیاد دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی پایان یافت

یزد - خبرگزاری مهر: نهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور امروز با معرفی نفرات برتر در یزد به کار خود پایان داد. معاون فنی و اجرایی این المپیاد در گفتگو با خبرنگار مهر در یزد اظهار داشت: در پایان این مسابقات از مجموع 39 تیم شرکت کننده، پس از برگزاری مسابقات ورزشی در هشت رشته مختلف، تیمهای دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان، شیراز و شهید بهشتی تهران با احتساب امتیازات مسابقات مختلف به ترتیب رتبه ‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مهدی مقدم ‌منش خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در این دوره از مسابقات رتبه ششم از مجموع 39 تیم حاضر در این رقابتها را از آن خود کرد.وی عنوان کرد: تیم یزد همچنین توانست یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز از این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مقدم منش بیان داشت: در این دوره از رقابتها هزار و 85 ورزشکار در هشت رشته ورزشی شامل والیبال، فوتسال، بسکتبال، شنا، تیراندازی، دو و میدانی، تنیس روی میز و بدمینتون با یکدیگر به رقابت پرداختند.وی یادآور شد: هر یک از 39 تیم شرکت کننده در این دوره از المپیاد در یکی از رشته‌ های ورزشی توانمندیهای خود را به نمایش گذاشتند اما در مجموع تیمهای اصفهان، شیراز و شهید بهشتی تهران درخشانتر از سایر تیمها در این دوره ظاهر شدند.

مقدم‌منش با اشاره به نتایج سه رشته فوتسال، والیبال و بسکتبال این رقابتها اعلام کرد: در رشته فوتسال تیم اهواز مقام اول را کسب کرد و تیمهای لرستان و کرمان به ترتیب مقامهای دوم و سوم را از آن خود کردند. وی افزود: همچنین در رشته والیبال، تیم شهرکرد مقام نخست را به دست آورد و تیمهای مشهد و یزد به ترتیب دوم و سوم شدند. در رشته ورزشی بستکبال نیز شیراز بر سکوی نخست ایستاد، فسا دوم و دانشگاه شهید بهشتی سوم شد.

نهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور یادواره شهیده حجاب دکتر مروه الشرینی از پنجم تا سیزدهم مردادماه جاری در رشته‌ های فوتسال، بستکبال، والیبال، شنا، تنیس روی میز، بدمینتون و تیراندازی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد.منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد