دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

جزئیات آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی/ ارائه سئوال اخلاق پزشکی

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از آغاز فرآیند طراحی سئوال و برگزاری آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از 12 مردادماه خبر داد و گفت: آزمون به صورت متمرکز در روز 15 مرداد در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طراحی سئوال و فرآیند برگزاری از روز 12 مرداد آغاز می شود و کلیه داوطلبان رشته های فوق تخصصی واجد شرایط در این آزمون شرکت می کنند. وی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی در روز 15 مرداد در محل دانشکده پزشکی برگزار می شود و آزمون شفاهی نیز در روزهای 16 و 17 مرداد بر اساس برنامه ای که در روز امتحان به داوطلبان داده می شود به شیوه آسکی برگزار می شود.

محققی تاکید کرد: کلیه مقررات ناظر بر آزمون همچون دوره های گذشته است اما امسال سئوالاتی با موضوع اخلاق پزشکی نیز مطرح خواهد شد.وی اظهار داشت: پیش بینی می شود با توجه به اینکه آزمون در سطح فوق تخصصی است داوطلبان با آمادگی مناسبی در آن شرکت کنند و آزمون به صورت منظم برگزار شود. دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در ادامه به مهر گفت: داوطلبان باید شخصاً در روزهای 13 و 14 مرداد برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به محل برگزاری آزمون مراجعه کنند و پیش بینی های لازم را برای حضور در آزمون داشته باشند.

بیست و سومین دوره آزمون دانشنامه فوق ‌تخصصی روز پنجشنبه 15 مرداد ماه با برگزاری آزمون کتبی و با حضور 250 داوطلب در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی آغاز می شود. این آزمون بالاترین آزمون کشوری است که برای کسب دانشنامه در میان دستیاران رشته های فوق تخصصی برگزار می شود.منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد