دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

تغییرظرفیت پذیرش دکتری حرفه‎ای درکنکور/ پذیرش 5هزار و 150کنکوری

مدیرکل دفتر گسترش و ارزیابی وزارت بهداشت از افزایش ظرفیت سه رشته دکتری حرفه ای علوم پزشکی در کنکور 88 خبر داد و گفت: ظرفیت نهایی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در کنکور 88 به بیش از پنج هزار نفر افزایش یافت.

دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ظرفیت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی نسبت به دوره گذشته افزایش یافت و این افزایش ظرفیت در کنکور 88 اعمال شده است. وی اضافه کرد: ظرفیت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در وزارت بهداشت بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است و ظرفیت دانشگاههای علوم پزشکی و شعب بین الملل را در بر می گیرد.

مدیرکل دفتر گسترش و ارزیابی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت با توجه به برنامه تهیه شده تعیین ظرفیتهای علوم پزشکی صورت گرفته است و افزایش ظرفیت به دلیل ایجاد دانشکده های جدید در مناطق مختلف کشور در همه نقاط توزیع شده است. وی اظهار داشت: با تغییر این ظرفیت، در رشته پزشکی سه هزار و 300 نفر، در رشته دندانپزشکی 950 نفر و در رشته داروسازی 900 نفر پذیرفته می شوند. مجموع ظرفیت پذیرش در این سه رشته 5 هزار و 150 نفر خواهد بود.

ضیایی اظهار داشت: این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت پذیرش در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد است و بر اساس اعلام ظرفیتی که از سوی دانشگاه آزاد به وزارت بهداشت انجام شده، دانشگاه آزاد در رشته پزشکی در 10 واحد آموزشی 600 نفر، در رشته دندانپزشکی در دو واحد دانشگاهی 180 نفر و در رشته داروسازی 120 نفر می پذیرد.به گزارش مهر، مجلس شورای اسلامی چندی پیش در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار افزایش ظرفیت رشته های پزشکی شده بود که به نظر می رسد تغییرات مطرح شده از سوی مدیرکل دفتر گسترش و ارزیابی وزارت بهداشت در این راستا باشد.منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 12:00 ق.ظ

دوست عزیز میشه بگی در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران آیا باید کلمه عبور و رمز عبور داشت تا از همه بخشهای سایت استفاده کرد؟
منظورم اینست که فایل های آموزشی در قسمت های مربوطه دیده نمی شوند!اساسا فایل آموزشی نیست یا نمی شود بدون داشتن کلمه و رمز عبور از آنها استفاده کرد؟

سلام دقیق نمیدونم ولی من که کلمه عبوری ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد