دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار می شود

اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور جمعه 2 مرداد با حضور وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز به کار می کند و تا 8 مرداد به کار خود ادامه می دهد. به گزارش خبرنگار مهر، دکتر بهرام عین اللهی- معاون آموزشی وزارت بهداشت عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: 400 دانشجو به همراه 150 عضو هیئت علمی به عنوان منتخبان مرحله دانشگاهی اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در این دوره از المپیاد در سه بخش با هم رقابت می کنند.

وی افزود: این المپیاد با هدف استفاده صحیح و منطقی از ظرفیتهای علمی و کاربردی کردن مباحث علوم پزشکی، تولید دانش و جنبش نرم افزاری و به فعلیت رساندن خلاقیت و استعداد دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود. معاون آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: دانشجویان در سه بخش دروس علوم پایه، تصمیم گیریهای بالینی و مدیریت نظام سلامت در دو گروه انفرادی و تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند و در نهایت 9 برگزیده در بخش انفرادی و 3 تیم در بخش تیمی جوایزی را دریافت می کنند.

عین اللهی خاطرنشان کرد: دانشجویان برگزیده جوایز نقدی، عضویت در بنیاد نخبگان، عضویت در دفاتر استعداد درخشان و لوح تقدیر دریافت می کنند.وی با بیان اینکه این المپیاد دارای شورای عالی بوده و ریاست آن بر عهده وزیر بهداشت است، اظهار داشت: تلاش می شود دوره بعدی این المپیاد به صورت بین المللی برگزار شود.منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 02:09 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام.وقتی اسم المپیاد می شنوم بغضم می گیره.حق من رو خوردند نتونستم شرکت کنم.بعضی ها با معدل 14 ونمره......رفتند قبول شدند به من وچند تن از دوستانم که شرایط رو هم داشتیم رسید گفتند ثبت نامی بوده وقت تموم شده.اصلا نشد تو پایش شرکت کنیم.من که نمی بخشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد