دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

آقای رئیس جمهور چرا؟

سلام از اینکه چند روز این وبلاگ آپ نشد معذرت میخوام راستش بعد از شنیدن این خبر که احمدی‌نژاد مشایی رو معاون اول خودش کرده به شدت حالم گرفته شده قبلا بعضی دوستان می‌گفتند که از این آدم هر کاری برمی‌آد و برای اینکه به مخالفینش نشون بده شما کاره‌ای نیستید دست به هر اقدامی میزنه ولی من باور نمی‌کردم و می‌گفتم احمدی نژاد با این کار خودکشی کرده و اصلا چنین چیزی امکان نداره ولی متاسفانه دیدیم که این اتفاق افتاد و الان دکتر محسن ساده لوح! چیزی برای دفاع کردن نداره نه تنها من بلکه همه دوستانی که تو یکی دو ماه اخیر برای طرفداری از احمدی‌نژاد گلوی خودشون رو پاره کردن الان همه به شدت سرخورده شدن و به نوعی شوک سنگینی بهشون وارد شد من کاری به این ندارم که مشایی خوبه یا بده به درد این کار میخوره یا نه اصلا معتقدم مشایی بیش از گناهش مجازات شد و شانتاژ خبری مخالفان احمدی نژاد اونو اینجوری مبغوض ملت کرد ولی در هر صورت رئیس جمهور میدونست که مشایی الان چه جایگاهی داره و حداقل نباید قبل از تلاش برای اصلاح این وجهه دست به این کار می زد. ببخشید قصد بحثهای سیاسی نداشتم فقط خواستم علت غیبت چند روزه رو توضیح داده باشم عوضش امروز دست پر اومدم! راستی دوستانی که میان تو این وبلاگ که میانگین روزی 50 نفرن اگه لطف کنن گاهگاهی یه نظر هم بدن باعث تشویق من میشن و اگه پیشنهاد بدن یا انتقاد کنن که دیگه بهتر! ضمنا به اون یه نفری که هر چند روز یه بار میاد تو این وبلاگ و توی نظرسنجی قالب هر دفعه میزنه خیلی زشت باید بگم عزیز دلم قبول این قالب خیلی زشت ولی حالا چرا هر روز میای نظر میدی؟ درسته که این سیستم این عیب رو داره ولی ما هم بیدی نیستیم که به این بادا بلرزیم آخر کار مدارکی اعلام خواهیم کرد که نشون میده توی این نظر سنجی تقلب شده!!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 01:46 ق.ظ

برکنارش کرده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد