دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

تدوین برنامه جدید دوره‌های فوق‌تخصصی/ پزشک خانواده

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از تدوین برنامه های جدید آموزشی در دوره های فوق تخصصی و تدوین استاندارد دوره های پودمانی دوره عالی بهداشت MPH ویژه پزشکان خانواده خبر داد.

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برنامه آموزشی دوره های فوق تخصصی گوارش بالغین، ریه بالغین، غدد کودکان، روماتولوژی، کلیه کودکان تدوین شده است و استانداردهای این رشته های فوق تخصصی به همراه برنامه استاندارد جراحی اعصاب، ارتوپدی کودکان و دوره های پودمانی دوره عالی بهداشت MPH ویژه پزشکان خانواده در شورای آموزش پزشکی تنفیذ شد.وی از تصویب رشته جدید بالینی ایمنولوژی و آلرژی در مقطع فوق تخصصی در هفتاد و یکمین نشست آموزش پزشکی و تخصصی خبر داد و گفت: ورودی های رشته های تخصصی داخلی و کودکان می توانند در این رشته فوق تخصصی ادامه تحصیل دهند و از سوی دیگر این رشته جایگزین رشته ایمنولوژی و آلرژی کودکان شده است.

محققی همچنین با اشاره به نیاز به ایجاد رشته های فلوشیپ در زمینه هایی از جمله درماتوپاتولوژی، نازایی IVF، پریناتولوژی افزود: فلوشیپ 24 رشته فوق تخصصی مورد نیاز است که به شورای آموزش پزشکی ارائه شده است. مشاور وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برنامه ریزی راهبردی 21 رشته تخصصی انجام شد که در گزارشی به شورای آموزش پزشکی و تخصصی ارائه شده و از زاویه اجرایی برنامه های راهبردی مطرح شده است.منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
دکتر سارا پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام دکتر محسن جان
واقعا ممنون از اینکه این خبرای خوبو برامون میذاری
خسته نباشی

خواهش می‌کنم خانم دکتر سارای عزیز

نیلوفر جمعه 26 تیر 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

موفق باشید :)

امیر شنبه 27 تیر 1388 ساعت 05:24 ق.ظ http://www.dr-amn.blogfa.com

خوشحالم از آشنایی با وبلاگتون دکتر

سلام ممنمونم دکتر عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد