دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

آخرین اخبار ایران و جهان در وبلاگ دکتر محسن!

سلام 

این روزا دستیابی به اخبار و اطلاعات صحیح و موثق کار آسونی نیست از یه طرف صدا و سیمای ما با پخش گزینشی و یکطرفه اخبار بویژه اخبار حوزه سیاست اعتماد مردم رو نسبت به خودش کمتر می‌کنه از طرف دیگه برخی شبکه‌ها و رسانه‌های بیگانه تعمدا دارن اخبار کذب منتشر می‌کنن تا با به آشوب کشیدن جامعه اهداف شوم خودشونو دنبال کنن. در واقع امروزه نمیشه با اعتماد به یه سایت یا شبکه خبری خاصی اطلاعاتی شفاف و بدون غرض ورزی کسب کرد به نظر من بهترین راه حل اینه که کسی که دغدغه داره از مسائلی که اطرافش در جریان هست مطلع باشه و تحت تاثیر القائات دروغ جریانات مختلف قرار نگیره باید اطلاعاتش رو از منابع متعددی بگیره و با مقایسه و تحلیل و بررسی سلایق نویسنده‌ها در مورد هرکدوم و صحت و سقمشون تصمیم بگیره. مسلما این کار خیلی زمان می‌بره و با توجه به امکانات اینترنت ما خیلی افراد حوصله این کار رو ندارن. از امروز سیستم جدیدی به این وبلاگ اضافه شده که تا حدی این مشکل رو حداقل برای خود من حل می‌کنه. از دوستان خواهش می‌کنم اگه سایت خاصی مدنظرشون هست که اخبارش قابل اعتماده یا حتی سایتهایی که اخبار پزشکی منتشر می‌کنن اعلام کنن تا به لیست اضافه بشه از کمک همتون پیشاپیش ممنونم. 

راستی من روز بعد انتخابات یه مطلبی نوشتم و از برخی از جملات سایتهای خبری مختلف استفاده کردم بعدا که به جزئیات نتایج انتخابات رجوع کردم دیدم اون اخبار صحت نداشتن به همین خاطر از همه دوستان عذرخواهی می‌کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
دکتر سارا جمعه 5 تیر 1388 ساعت 11:14 ب.ظ http://drgloria.blogfa.com/

سلام دکتر محسن جان
من مدتهاست که وبلاگ شمارو میخونم و کلی هم استفاده میکنم
ممن از زحماتی که میکشید

دکتر سارا جمعه 5 تیر 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

بخشید نوشتم ممن بجای ممنون

شما عزیزی خانم دکتر لطف کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد