دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

بیانیه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص انتخابات

 بیانیه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص دهمین انتخابات ریاست جمهوری  

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با صدور بیانیه‌ای حضور پرشور و گسترده مردم در آری گفتن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری، مردم و جامعه دانشگاهی و پزشکی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بیانیه خطاب به اساتید، فرهیختگان، جامعه دانشگاهی و پزشکی  آمده است:«خجسته باد این حماسه‌ی بی‌نظیر که با شکوه اراده‌ی مردم خلق شد و بار دیگر نشان داد که مردم در لبیک به رهبر فرزانه‌ی خود، می‌خروشند و حماسه‌ای جاویدان می‌آفرینند و دریای عزت و اقتدار می‌شوند. این لطف عالیه‌ی حضرت ولی عصر (عج) بود که مردم حق جوی ما سه دهه پس از حضور پرشمار در آری گفتن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، بار دیگر همان شور را آفریدند تا جمهوریت و اسلامیت ایران را به همه‌ی جهان نشان دهند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «انتخاب مجدد و کم نظیر رئیس جمهور عدالت‌خواه و سخت‌کوش، با این میزان همدلی و همراهی غرورآفرین ملت عزیز و جوانان و نخبنگان نشان داد که خردورزی در ایران ریشه‌هایی بس عمیق دارد».

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بیانیه آورده است: «این پیروزی عظیم را که با مشارکت گسترده‌ی نخبگان و اندیشمندان و جامعه‌ی دانشگاهی نیز همراه بود، بر صاحب عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم و شما اندیشمندان مبارک باد».

.

متن بیانیه بدین شرح است :

اساتید محترم، فرهیختگان و جامعه دانشگاهی و پزشکی

خجسته باد این حماسه‌ی بی‌نظیر که با شکوه اراده‌ی مردم خلق شد و بار دیگر نشان داد که مردم در لبیک به رهبر فرزانه‌ی خود، می‌خروشند و حماسه‌ای جاویدان می‌آفرینند و دریای عزت و اقتدار می‌شوند. این لطف عالیه‌ی حضرت ولی عصر (عج) بود که مردم حق جوی ما سه دهه پس از حضور پرشمار در آری گفتن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، بار دیگر همان شور را آفریدند تا جمهوریت و اسلامیت ایران را به همه‌ی جهان نشان دهند. انتخاب مجدد و کم نظیر رئیس جمهور عدالت‌خواه و سخت‌کوش، با این میزان همدلی و همراهی غرورآفرین ملت عزیز و جوانان و نخبنگان نیز نشان داد که خردورزی در ایران ریشه‌هایی بس عمیق دارد. این پیروزی عظیم را که با مشارکت گسترده‌ی نخبگان و اندیشمندان و جامعه‌ی دانشگاهی نیز همراه بود، بر صاحب عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم و شما اندیشمندان مبارک باد. با این امید و دعا به درگاه باری تعالی که همه با هم و دست در دست هم بتوانیم از این باران رحمت الهی بهره‌مند شویم و ایرانی مقتدر و موفق‌تر از پیش بسازیم.

                                                                   دکتر لنکرانی

                                                     وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

                                                                   23 خرداد 1388

نظرات 2 + ارسال نظر
ممیز دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://http://www.mamiz.blogsky.com

دکتر جون خیلی باحالی
مخلص شما ممیز
http://www.mamiz.blogsky.com
atranbar@yahoo.com

سلام جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

من که هیچ وقت از ظلمی که امسال این چاپلوس در حقمون کرد نمیگذرم!
بیچاره داره چاپلوسی می کنه که دوباره وزیر بشه؟!
شما دیگه برای چی چاپلوسی این ظالم رو می کنید دکتر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد